Twórczy tasiemiec [maj '16]


Przepraszam, nie wie ktoś gdzie ten czas tak zasuwa? Bo ja nie bardzo. Ledwie wczoraj był kwiecień a tu już koniec maja. A właściwie jedna trzecia czerwca. Jak tak dalej pójdzie to lato skończy się zanim zauważę ;) Dobrze, że zdążyłam złapać już trochę opalenizny przed nadchodzącą jesienią ;) A teraz przed Wami całe mnóstwo majowych prac.


Jarmilki i broszki

 

Oj działo się w maju, działo! No ale czego spodziewać się po miesiącu, w którym wreszcie robi się ciepło, a każda kobieta staje przed szafą z butami i stwierdza, że....nie ma co na nogi włożyć!


 Skarpetki



 Idealne na chłodne majowe noce. Wełniane, ręcznie wydziergane. Ciepłe i mięciutkie.


Wyzwania w Art-Piaskownicy

 

Ja inspiruję, Wy się bawicie.
Zdjęcia podlinkowane są do wyzwań - klikajcie, twórzcie i wygrywajcie!

http://art-piaskownica.blogspot.com/2016/05/cardmapka-maj-edycja-sponsorowana.html
http://art-piaskownica.blogspot.com/2016/05/kolory-maja.html
http://art-piaskownica.blogspot.com/2016/05/temat-zakadka-edycja-sponsorowana.html

 

Twórcza współpraca

 

Nic więcej nie zdradzę. Jeżeli jeszcze nie widzieliście najbardziej kolorowego postu w historii bloga to lećcie szybko nadrobić.



 Fotograficznie


Aparat poszedł trochę w odstawkę.  Ale już wyraźnie się za nim stęskniłam, także wyczekujcie w najbliższym czasie postu typowo fotograficznego. I zerknijcie jakie fantastyczne zdjęcie podesłała mi Weronika z bloga We Grochy. Z jarmilkami, radosne i wiosenne. Uwielbiam je!

http://art-piaskownica.blogspot.com/2016/05/fotogra-spacer.html

 Domowe

 

W maju królowały kwiaty czarnego bzu. Usmażyłam je w cieście naleśnikowym (tzw. cesarskie naleśniki, które zostały zaserwowane 110 lat temu cesarzowi Franciszkowi Józefowi w Cieszynie - moim mieście). Była też bzowa lemoniada i herbatka. Po więcej przepisów z czarnym bzem zapraszam wirtualnie na Ziołową Wyspę. A ja o ile nic się nie sknoci końcem czerwca zawitam na Ziołowej Wyspie "w realu" na ziołowe warsztaty. No i wreszcie otworzyłam sezon jedzenia obiadów na balkonie!


A jak Wam minął maj?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...