DIY (do druku) - Wielkanocna girlanda


Mówcie co chcecie, ale ja jestem całkowicie pewna, że w tym tygodniu podstępne krasnoludki ukradły mi jeden dzień. Potrzebny mi poczwartek albo przedpiątek. A najlepiej oba. Ale jak obiecałam girlandy gotowe do druku to na głowie stanęłam, żeby Wam je dostarczyć. No i są.


Chorągiewki, z których powstaną Wasze girlandy przygotowałam w trzech rozmiarach (rozumiem tu długość boku pojedynczego trójkąta). Macie do wyboru malutkie 1,5cm - idealne do użycia na kartkach, 2cm świetne do ozdabiania wypieków i 3cm, które doskonale pasują do dekoracji pomieszczeń i koszyka. Litery są białe z delikatnym cieniowaniem albo szare (lepiej widoczne). Do wyboru do koloru.
Chorągiewki z szarymi literami.
Chorągiewki z białymi napisami.
Ja użyłam ich (na razie) do produkcji Wielkanocnych kartek - sznureczek jest tutaj oczywiście dorysowany. A teraz uruchamiamy wyobraźnię! Jak zrobić girlandę do powieszenia? Bardzo prosto - wycinamy romby (podwójnych trójkątów nie rozcinamy!), składamy na pół i przyklejamy na nitce/tasiemce. Proste jak bagietka! A jak już przy wypiekach jesteśmy - jeżeli chcemy je ozdobić naszą girlandą końce nitki zawiązujemy na wykałaczkach i całość wbijamy w drożdżową babę albo mazurka. Czy co tam sobie wymarzycie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...