Walentynkowe tagi do herbaty (i nie tylko). Gotowe do druku.

Walentynki tuż, tuż, a ja przecież nie zostawiłabym Was bez pomysłu na drobny upominek, który od razu sprawi, że najbliższa osoba się uśmiechnie. A jako dowód, że staram się Wam jak najbardziej ułatwiać życie powiem, że przygotowałam miłą drobnostkę, która jest gotowa do wydruku. Wystarczy tylko wyciąć i doczepić, ja proponuję do herbaty, ale tag może być też bilecikiem do prezentu, możemy dołączyć go do kanapek do pracy albo schować w portfelu.

Dwa lata temu, pokazywałam przepis na takie tagi jak widzicie na zdjęciach poniżej, ale wtedy wszystko trzeba było zrobić samemu od podstaw. Tym razem jest banalnie prosto. Klikacie w grafiki na dole postu, drukujecie, wycinacie, dopinacie spinaczem do herbaty (albo czegoś innego) i gotowe. Jeżeli macie ochotę, możecie dorobić pudełko i podarować ukochanemu cały zestaw. Szablony do druku i instrukcję wykonania pudełka znajdziecie tutaj. Na tagach znajdziecie napisy z moimi ulubionymi cytatami o miłości (zapożyczone z utworów w rockowych klimatach).


Jeżeli je wykorzystacie koniecznie się pochwalcie - w komentarzu, na FB albo Instagramie - oznaczcie mnie na zdjęciu (@czarnabiedronka #czarnabiedronka) co ułatwi mi wyłapanie Waszych sposobów na wykorzystanie. Pamiętajcie, że to doda mi pewności, że to co robię jest Wam potrzebne :)



Przód etykiet do herbaty.
Tył etykiet do herbaty.


PS Na piątek szykuję dla Was garść walentynkowych perełek wygrzebanych w sieci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...