Wyłowione w sieci - odcinek 10


Świeże ryby na lodzie!


  • Ciekawy i prosty w wykonaniu pomysł, który pomoże szybko odświeżyć niejedną szafkę znajdziecie u Funity. Pędzle w garśc i do dzieła!
  • Miód i branża kosmetyczna. Z tego po prostu musiało wyjść dobre połączenie. Sól do kąpieli i krem do rąk mam i są bardzo fajne. Na pewno będę testować też inne produkty. 
  • 10 przepisów na bezglutenowe naleśniki - lubię w kuchni nie mieć ograniczeń, a gotowanie bezglutenowe czy wegańskie zdecydowanie poszerza horyzonty "co z czego" można jeszcze zrobić.
  • Obrazy ręcznie haftowane w (na?) starych rakietach tenisowych po prostu MUSICIE zobaczyć!
  • Habitica - szczęka (a raczej żuchwa!) mi opadła jak to zobaczyłam, do czego to się ludzie muszą posuwać, żeby zmienić nawyki. Mam wrażenie, że świat oszalał!
Na blogu ominąć Was mógł post o enigmatycznym tytule "Nawet papier toaletowy musi się rozwijać by być użytecznym". Czytelniczki donosiły również, że czytanie tego postu może zakończyć się rozmazanym makijażem. Zgodnie z Waszymi życzeniami (ankiety, ankiety!) przygotowuję masę postów DIY krok po kroku. Startujemy od pudełka na herbatę, które idealnie nada się na prezent. No i powróciła fotozagadka (ta okazała się dla Was stanowczo zbyt prosta, ale czekajcie, czekajcie jak ja coś wymyślę!).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...